Εκπαιδευτικός: Σίσσυ Τσιφλίδου
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα στόχευε στο πώς μαθητές όλων των τάξεων του Δημοτικού θα εστιάσουν στη σταδιακή μετάβαση από το ατομικό πλαίσιο δράσης στο συλλογικό, «Μαθαίνοντας μέσω της Τέχνης» την πολύπλευρη έννοια της φροντίδας. Στην επίτευξη του στόχου συνέβαλαν η άντληση ερεθισμάτων από τα εκθέματα, τα έργα ζωγραφικής και οι κατασκευές που έχουν δημιουργήσει συνομήλικοί τους, η παρότρυνση του ερμηνευτή, η βοήθεια οπτικοακουστικών μέσων, φύλλων εργασίας, καθώς και η αξιοποίηση ποικίλων εκφραστικών μέσων και εικαστικών παιχνιδιών.
Η εκπαιδευτική διαδικασία ακολούθησε τους 4 βασικούς άξονες της έκθεσης«Φροντίζω με Τέχνη, από τον μικρόκοσμο του εγώ, στον πλανήτη του εμείς»:
1. Φροντίζω τον εαυτό μου / 2. Φροντίζω την οικογένεια και την τρίτη ηλικία / 3.Φροντίζω το αστικό και φυσικό περιβάλλον/ 4. Φροντίζω τις κοινωνικά ευπαθείς ομάδες.
Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με εργαστήριο ζωγραφικής, όπου κάθε μαθητής/-τρια, συνοψίζοντας την εκπαιδευτική διαδικασία μάθησης μέσω της Τέχνης, δημιούργησε ατομικό έργο με θέμα τη φροντίδα.